Poziv: Razvoj i implementacija softwera za upravljanje zalihama
Vanjskotrgovinska komora Bosne i Hercegovine organizira radionicu „Razvoj i implementacija softwera za efikasnije upravljanje zalihama“ koja se planira održati 13.10.2022. godine u prostorijama Komore u Sarajevu (Branislava Đurđeva 10). Cilj radionice je upoznavanje učesnika sa osnovnim postavkama, idejama, tehnikama i metodologijama implementacije softwera za upravljanje zalihama kroz praktična iskustva i projekte.
Temeljni cilj upravljanja zalihama svake kompanije je maksimizirati zadovoljstvo kupaca i minimalizirati troškove koji nastaju u procesu nabave i skladištenja zaliha. Ukoliko imamo prevelike zalihe, stvaraju se nepotrebni troškovi. S druge strane, nedovoljna količina zaliha može dovesti do gubitaka kupaca, a time i smanjenja prihoda. Upravo iz tog razloga, kompanije su prepoznale važnost samog procesa i sistema planiranja i upravljanja zalihama.
Trening je prije svega namjenjen donosiocima odluka u sistemu upravljanja zalihama, SC menadžerima, šefovima logistike, direktorima kompanija, uposlenicima koji učestvuju u projektima implementacije ERP sistema, kao i zaposlenicima na rukovodećim pozicijama radi razumijevanja koncepta i podrške implementaciji metodologije rada u organizaciji.
Više informacija o radionici možete naći u pozivu.
Kotizacija za učešće na edukaciji iznosi 150,00 KM+PDV. Za 2 i 3 polaznika iz iste organizacije odobrava se popust od 10%., a za 4 i više polaznika iz iste organizacije odobren je popust od 15%. U cijenu su uključena stručna predavanja, trening materijali i certifikat o pohađanju obuke, te ručak i osvježenje u predviđenim pauzama.
Molimo Vas da, ukoliko ste zainteresirani za učešće na edukaciji, izvršite prijavu popunjavanjem online prijavnog obrasca najkasnije 10.10.2022. godine do 12:00. Nakon izvršene prijave, neophodne informacije za uplatu kotizacije će biti dostavljene svim prijavljenim učesnicima. Za sve dodatne informacije možete se obratiti na telefon: 033/566-201 i 033/566-200.
IZVOR: /komorabih.ba/