Godišnji plan rada


UDRUŽENJE PRIVREDNIKA

“POZITIV“

SARAJEVO

GODIŠNJI PLAN I PROGRAM RADA ZA 2025. GODINU

(01.01. – 31.12.2025.)

–   Upravni odbor Udruženja   –

Sarajevo, april 2025.

U V O D

Plan i program rada Udruženja privrednika POZITIV Sarajevo za 2025.godinu zasniva se na odredbama Statuta (integralni tekst člana 9, Statuta Udruženja, sastavni je dio ovog Plana i programa /zadnji pasus/) i na smjernicama Upravnog odbora Udruženja.

Plan i program za 2025.godinu prilagodjen je trenutnoj ekonomsko-socijalnoj situaciji u zemlji, materijalnim mogućnostima, organizacionim i kadrovskim kapacitetima Udruženja.

Imajući u vidu rezultate koje je Udruženje postiglo u prethodnom periodu, ovim okvirnim planom rada za 2025. godinu predlažu se ciljevi i odgovarajuće aktivnosti u svrhu njegove realizacije.

C I LJ E V I

  • jačanje kapaciteta i unapredjenje rada Udruženja;
  • pomoć članovima Udruženja za izlazak na strano tržište;
  • jačanje edukacionih aktivnosti i promoviranje stručnog unapredjenje članova Udruženja;
  • jačanje imidža Udruženja;
  • snažno aktiviranje Udruženja u postupcima donošenja i izmjena propisa iz oblasti kojima se bave članovi Udruženja;
  • kroz Savjet za podršku članovima Udruženja omogućiti pružanje konsaltinga i aktivnog djelovanja tj. iznalaženja konkretnih rješenja članovima Udruženja;
  • osnaživanje ženskog poduzetništva (formiranje odjela “žena poduzetnica”);
  • ostale aktivnosti.

1. Jačanje kapaciteta i unapredjenje rada Udruženja

      1.1.međusobna saradnja članova Udruženja kroz stvaranje uslova za jaču saradnju za razmjenu usluga i roba;

      1.2. servisiranje kadrovskih potreba članova, te otvaranje moguće saradnje kroz volonterski ili pripravnički rad studenata;

      1.3. zajednički nastupi članova u nabavci roba, usluga, energije i drugog;

      1.4. aktivnije uključenje Udruženja u sve tokove i aktivnost članova Udruženja;

      1.5. jačanje svijesti o važnosti kupovine i korištenja domaćih proizvoda i usluga.

Nosioci aktivnosti: Upravni odbor i Sekretar Udruženja

Vremenski rok: Tokom cijele godine, u kontinuitetu

2. Izlazak na inostrano tržište

2.1. Pomoć članovima Udruženja za izlazak na strano tržište

Koristeći stečeno iskustvo i poznavanje potrebnih procedura od članova Udruženja, već afirmisanih izvoznika koji su stekli zavidno inostrano iskustvo, maksimalno iskoristiti ta saznanja kako bi se članovima koji tek nastupaju na to tržište olakšalo, koliko je moguće, više proceduralnih i drugi rješenja, te, samim tim, minimizirale eventualne komplikacije i mogući nepotrebni novčani izdaci.

2.2. Zajednički angažman članova Udruženja

Od potencijalnih novih i onih firmi koje već nastupaju na inostranom tržištu pokušati naći model zajedničkog angažmana i intezivno raditi na tome.

Posebno se angažovati na sljedeće aktivnosti:

-intezivirati aktivnosti za izlazak na ino tržište (Njemačka, Francuska, Skandinavske zemlje,  

 zemlje Zapadne Evrope);

-iskoristiti ogroman potencijal u domaćoj proizvodnji;

-posvetiti se povezivanju sa dijasporom, kao ogromnim potecijalom za privredu;

-putem pisma namjere upoznati ambasade sa potencijalom Udruženja;

-izraditi ličnu kartu Udruženja sa podacima iz 2024.godine i istu u kontinuitetu ažurirati, u  

 skladu sa promjenama u članstvu.

Nosioci aktivnosti: Upravni odbor,Savjet za podršku članovima Udruženja i Sekretar Udruženja

Vremenski rok: Tokom cijele godine, u kontinuitetu

3. Edukacijske aktivnosti Udruženja

      3.1. Organizirati minimalno dva stručno – edukativna seminara, webminara, radionice ili predavanja za članove Udruženja, na osnovu iskazanih potreba i aktuelnih problema u privredi.

      3.2. Uzeti aktivno učešće na domaćim stručnim seminarima, savjetovanjima i raspravama po aktuelnim temama vezanim za djelovanje Udruženja.

      3.3. Uzeti učešće na međunarodnim kongresima, simpozijumima i konferencijama po aktuelnim temama vezanim za djelovanje Udruženja.

      3.4. Povremeno održati neku obuku za članove Udruženja, najmanje dva puta godišnje.

Teme su različite i mogu se kretati od marketinga, načina traženja novih uposlenika, postupanja kod pojave bolovanja za koje se misli da nije opravdano, računovodstvenih tema itd. Angažovati isključivo profesionalce.

-Obavijestiti sve članove Udruženja, pozvati ih, uz mogućnost da mogu zovnuti osim svojih uposlenika i neke svoje partnere / prijatelje koji potencijalno mogu postati članovi.

-Edukaciju organizovati kao radionice sa fizičkim prisustvom slušalaca da bi se ostvarili međusobni kontakti i bolje povezali članovi.

-Inicirati češće sastanke i susrete članova Udruženja, uz akcenat da ta druženja budu i edukativna uz određena predavanja stručnih lica iz raznih oblasti prava, ekonomije, marketinga ili nečeg rećeg.

-Pokušati ostvariti institucionalnu i kontinuiranua saradnju sa stručnjacima iz raznih oblasti, koja bi podrazumijevala da eventualno budu na raspolaganju Udruženju, kako bi mogli, putem Udruženja da daju svoja mišljenja, savjete i sugestije i za konkretne nedoumice sa kojima se članovi Udruženja susreću u svome poslovanju.

Nosioci aktivnosti: Upravni odbor i Sekretar Udruženja

Vremenski rok: Tokom cijele godine, u kontinuitetu

4. Jačanje imidža Udruženja

4.1. Unaprijediti saradnju sa svim medijima u Bosni i Hercegovini i inozemstvu.

-Angažovati renomiranu Agenciju ili PR menadžera za praćenje aktulanih događaja i davanja reakcija iz perspektive interesa članica Udruženja. U tu svrhu formirati tim koji bi komentarisao aktuelna dogadjanja vezano za privredu kao i inicirao nove ideje, a koji bi se naknadno definisao odlukom ili zaključkom upravnog odbora (broj članova i sastav tima).

-Glavni akcenat PR aktivnosti staviti na promociju samog Udruženja kroz promociju svih akcija koje Udruženje provodi, a kako bi se na taj način Udruženje približilo drugim potencijalnim članovima.

-PR agenciju bi se bavila i pravljenjem promotivnih filmova naših članica i povremeno bi izbacivala informacije o pozitivnim dešavanjima u našem Udruženju i u članicama Udruženja.

-PR agencija bi imala zadatak da stupi u kontakt sa istim ili sličnim udruženjima, kao i sa drugim nevladinim organizacijama, te inicirati ostvarivanju saradnju sa istim, a posebno sa našom dijasporom, kako bi na taj način kreirali kvalitetnu mrežu kroz koju bi mogli da zajedno nastupamo u svakom obliku poslovnog, humanitarnog ili bilo kakvog drugog djelovanja.

4.2. Redovno ažurirati web stranicu i društvene mreže sa aktivnostima i sadržajima Udruženja sa ciljem povećanja transparentnosti rada Udruženja. 

4.3. Ustaliti praksu oglašavanja Udruženja povodom svih aktuelnih pitanja iz privrede.

4.4. Štampanjem prigodne publikacije prezentirati Udruženje javnosti.

4.5. Aktivno se, uz angažman članstva, uključiti na prijavi projekata za udruženja, NVO i neprofitne organizacije kod nadležnih državnih institucija, ambasada i međunarodnih institucija. 

4.6.  Ključne aktivnosti usmjeriti na stvaranje preduslova za pripremu kvalitetnih projekata kod  nadležnih domaćih i inostranih institucija, težeći ka što boljem osiguranju finansija za kontinuiran i stabilan rad Udruženja. 

4.7. Intenziviranje kontakata sa društveno odgovornim javnim i privatnim preduzećima u cilju osiguranja sponzorstva, donacija i finansijske podrške za rad Udruženja. 

4.8. Nastaviti aktivnosti na angažmanu novih pravnih subjekata u članstvo Udruženja.

-Rad na proširenju članstva reafirmisati po principu da svaki član predloži i animira po jednog potencijalno novog člana Udruženja, tokom 2025.godine.

-U saradnji sa PR agencijom kreirati određene smjernice, davati  sugestije i prijedloge kako i na koji način doći do povećanja broja članova, ali članova čiji bi svjetonazori bili u skladu sa ciljevima i Kodeksom samog Udruženja.

4.9. Shodno aktima Udruženja povećati aktivan angažman pojedinačnih članova u radu Udruženja, aktivnosti u radu komisija, izradi projekata i sl.

Nosioci aktivnosti: Sekretar Udruženja

Vremenski rok: Tokom cijele godine, u kontinuitetu

5. Aktivan angažman Udruženja u predlaganju i izmjeni zakonske regulative koja se tiče     

    djelatnosti članova Udrženja i privrede u cjelini

5.1. Rasterećenje privrede

U cilju rasterećenja privrede Udruženje će kontinuirano raditi na aktivnostima smanjenje opterećenja cijene rada, smanjenja parafiskalnih nameta, sprječavanje uvođenja novih nameta, uvođenje poreznih olakšica, te smanjenju broja i visine naknade za administrativne i sudske takse.

5.2. Poboljšanje poslovnog ambijenta

Sa ciljem poboljšanja poslovnog ambijenta Udruženje će u narednom periodu poduzeti sve aktivnosti i, u saradnji sa svim relevantnim faktorima koji o tome odlučuju, insistirati na hitnom usvajanju već pripremljenih dobrih zakonskih rješenja, akata i dr.

5.3. Detektovanje i rješavanje konkrektih problema

U ovu svrhu iskoristiti sve potencijalne izvore saznanja, kontakte i konekcije, kako bi se tačno i jasno detektovao konkretan problem, trasirao put, upoznala prava procedura i instance na kojima se donose odluke, propisi, pravila i zakoni koji se tiču, prvenstveno djelatnosti članova Udruženja.        

5.4. Aktivnosti na uspostavi komunikacije/kontakata sa skupštinskim/parlamentarnim tijelima na kantonalnim/federalnom/državnom nivou.

-Lobiranje: praćenje legislativnih dešavanja, obavještavanje članica Udruženja i priprema prijedloga (aktivno uključivanje) u procesu donošenja propisa, uključujući i lobiranje kod pojedinih predstavnika ili klubova zakonodavnih institucija; druge vrste lobiranja u cilju zadovoljenja potreba i interesa članica Udruženja.

-Vlastite inicijative u cilju promjena propisa i drugih zakonskih rješenja.

Nosioci aktivnosti: Upravni odbor,Savjet za podršku članovima Udruženja i Sekretar Udruženja

Vremenski rok: Tokom cijele godine, u kontinuitetu

6. Savjet za podršku članovima Udruženja

6.1. Pružanje pomoći članovima Udruženja,                                                                                                      

      posebno u sljedećim oblastima:

     -Računovodstvo, revizija, poresko i ostalo savjetovanje;

-Pravno savjetovanje (advokatska kancelarija ili pravnik profesionalac): angažovati renomiranu advokatsku kancelariju za podršku radu Udruženja i uspostaviti mehanizam pravne podrške i zaštite članica Udruženja;

-Angažovati kvalitetnu advokatsku kancelariju ili pravnika profesionalca, za savjetovanje i za zastupanje u raznim situacijama kako pojedinačnih slučajeva za svaku firmu članicu, tako do situacija gdje se traže kolektivna zakonska rješenja kao što su ukidanje određenih nameta prema firmama (npr. komunalne takse; parafiskalni nameti i sl.).

-Angažman bi trebalo da uključi i pravne poslove u firmama: sređivanje pravne dokumentacije u firmi; podrška kod učestvovanja na tenderima; postupanje pri posjetama raznih inspekcija; podizanje tužbi kod neplaćanja i ostalih pravnih radnji koje su potrebne svakoj firmi.

-Definisati učešće Udruženja i firme članice u nastalim troškovima angažmana agencije.

-Podstaknuti dijalog i razmjenjivati iskustva unutar Udruženja, vezano za ovu vrstu problematike i pokušati stvari rješavati angažmanom unutrašnjih resursa (stručna i kvalifikovana lica iz firmi članica) te  redovno obavještavati članice da postoji ova vrsta usluge.

     -Poslovno savjetovanje vezano za izlazak na strana tržišta;

     -IT savjetovanje;

6.2. Ostvarivanje saradnje sa državnim institucijama                                                                                                    

  kao i udruženjima, u cilju poboljšanja poslovnog okruženja u BiH.

 -pronalaženje modela saradnje i povezivanje sa vlastima (npr. Udruženje kao savjetodavno

  tijelo za privredna pitanja i tokove);

6.3. Pokretanje inicijativa i drugih vidova djelovanja,

-u oblasti propisa posebno se fokusirati na doprinose kao ključni problem;

-pokrenuti inicijativu za potpunu liberalizaciju radne snage, uz istovremeno kvalitetnu i       

 sveobuhvatnu reviziju nezaposlenih na biroima rada;

-inspekcijski nadzori kao teren za pokretanje Inicijativa, pravnih i drugih metoda ka

  ispravljanju postojećeg stanja (improvizacija; paušalno tumačenje; sudska praksa /ne ulazi se

  u šuštinu i dokazivanje/; odgovornost institucija);

-indirektni porez i mogućnosti djelovanja u ovoj oblasti (PDV povrat -bez odlaganja; pitanje

 odlaganja izvršenja po rješenju i dr.);

-raditi u ime svih u FBiH i koliko je moguće u cijeloj BiH;

-da aktivnosti Savjeta Udruženja za podršku privrednicima budu stalna praksa (ispitivanje

 pojedinih zakonskih propisa; inicirati, pokretati i pratiti procese i sl.).

Nosioci aktivnosti: Savjet za podršku članovima Udruženja,Upravni odbor i Sekretar Udruženja

Vremenski rok: Tokom cijele godine, u kontinuitetu

7. Osnaživanje  ženskog poduzetništva

7.1. Formiranje odjela “žena poduzetnica” u okviru Udruženja

-uraditi sve potrebne suštinske i tehničke pretpostavke za realizaciju ove ideje (nastale iz posjete Kataru i prijedloga predstvanice poslovnih žena Katara za jednim ovakvim odjelom, koji bi bio veza za uspostavljanje saradnje  sa bosanskohercegovačkim poslovnim ženama);

-pronalaženje modela saradnje i povezivanje sa ovakvim ili sličnim oblicima organizovanja žena poduzetnica iz BiH u cilju zajedničkog nastupanja na domaćem i inostranom tržištu.

Nosioci aktivnosti: Upravni odbor,Savjet za podršku članovima Udruženja i Sekretar Udruženja

Vremenski rok: Tokom cijele godine, u kontinuitetu

8.Ostale aktivnosti

8.1.Vlastita baza podataka za potecijalne kadrove

-Putem online registracije/prijave studenata završnih godina ili univerzitetskih svršenika, ali i drugih dostupnih interesenata aktivirati vlastitu bazu podataka za potencijalne kadrove.

-Uprava Udruženja bi na zahtjev članica vršila selekciju, obavljala razgovore i proslijeđivala zaitneresiranoj članici Udruženja potencijalnog kandidata za posao.

8.2.Agencija za grant sredstva

-Angažovati renomiranu i profiliranu agenciju koja bi pisala projekte za dodjelu grantova, gdje bi firme članice Udruženja mogle da sebi pribave velika bespovratna grant sredstva, ili sredstva po veoma povoljnim uslovima.

-Definisati učešće Udruženja i firme članice u nastalim troškovima angažmana agencije.

Nosioci aktivnosti: Savjet za podršku članovima Udruženja,Upravni odbor i Sekretar Udruženja

Vremenski rok: Tokom cijele godine, u kontinuitetu

*

Plan rada za 2025. godinu je okviran, i ovim planom nisu obuhvaćene sve aktivnosti koje će se provoditi tokom godine.

Udruženje će, po potrebi, usvajati detaljan plan aktivnosti za mjesec ili kvartal unaprijed, u okviru sjednica Upravnog odbora.

U planu će se naći i aktivnosti od kojih članovi Udruženja mogu imati koristi, te mogu poboljašati svoje poslovanje u 2025. godini, i u tom kontekstu otvoren je poziv svim članovima Udruženja za aktivno učestvovanje u predlaganju aktivnosti, tokom cijele godine.

A K T I V N O S T I

U nastavku su hronološki predstavljene pojedine planirane aktivnosti Udruženja:

Januar 2025.

  • Edukacijske aktivnosti Udruženja

(kontinuirano informisanje o svim vrstama edukacija potencijalno bitnim članovima Udruženja i to putem web stranice i viber grupe)

  • SUSRETI članova Udruženja i posjeta firmi članici

domaćin: MD group d.o.o. Sarajevo, vlasnik Kasim Mujan

(radni datum: 30.01.2025.god./četvrtak/)

Februar 2025.

  • Priprema i održavanje XXX sjednice UO Udruženja

(radni datum: 20.02.2025.god./četvrtak/)

  • Edukacijske aktivnosti Udruženja

(kontinuirano informisanje o svim vrstama edukacija potencijalno bitnim članovima Udruženja i to putem web stranice i viber grupe) 

Mart 2025.

  • SUSRETI članova Udruženja-IFTAR

(radni datum: 13.03.2025.god./četvrtak/)

  • Izrada LIČNE KARTE UDRUŽENJA sa podacima iz 2024.godine

(nakon završnih računa i obrade podataka od agencije FIA)

  • Edukacijske aktivnosti Udruženja

(kontinuirano informisanje o svim vrstama edukacija potencijalno bitnim članovima Udruženja i to putem web stranice i viber grupe)

April 2025.

  • ZAJEDNIČKO PUTOVANJE U INOSTRANSTVO

članova i prijatelja Udruženja

(auto ruta: sjeverna Turska (Samsun) – Kayseri – Konya –

Sogut /mjesto nastanka Osmanskog carstva, turbe Ertugrul, muzej/ – Bursa – Grčka – Makedonija – Kosovo – Crna Gora – BiH;  ukupne dužine cca 4500 km;

trajanja cca 10 dana)

(radni datum: 01.04.2025.god./utorak/)

  • Edukacijske aktivnosti Udruženja

(kontinuirano informisanje o svim vrstama edukacija potencijalno bitnim članovima Udruženja i to putem web stranice i viber grupe) 

Maj 2025.

  • Priprema i održavanje X Skupštine Udruženja

(radni datum:26.05.2025.god./ponedeljak/)

  • Edukacijske aktivnosti Udruženja

(kontinuirano informisanje o svim vrstama edukacija potencijalno bitnim članovima Udruženja i to putem web stranice i viber grupe)

Juni 2025.

  • Edukacijske aktivnosti Udruženja

(kontinuirano informisanje o svim vrstama edukacija potencijalno bitnim članovima Udruženja i to putem web stranice i viber grupe) 

Juli 2025.

  • Edukacijske aktivnosti Udruženja

(kontinuirano informisanje o svim vrstama edukacija potencijalno bitnim članovima Udruženja i to putem web stranice i viber grupe) 

  • godišnji odmori

August 2025.

  • Edukacijske aktivnosti Udruženja

(kontinuirano informisanje o svim vrstama edukacija potencijalno bitnim članovima Udruženja i to putem web stranice i viber grupe) 

Septembar 2025.

  • Priprema i održavanje XXXI sjednice UO Udruženja

(radni datum:26.09.2025.god./četvrtak/)

  • SUSRETI članova Udruženja i posjeta firmi članici

(radni datum:26.09.2025.god./četvrtak/)

  • Edukacijske aktivnosti Udruženja

(kontinuirano informisanje o svim vrstama edukacija potencijalno bitnim članovima Udruženja i to putem web stranice i viber grupe)

Oktobar 2025.

  • Edukacijske aktivnosti Udruženja

(kontinuirano informisanje o svim vrstama edukacija potencijalno bitnim članovima Udruženja i to putem web stranice i viber grupe)

Novembar 2025.

  •  Edukacijske aktivnosti Udruženja

(kontinuirano informisanje o svim vrstama edukacija potencijalno bitnim članovima Udruženja i to putem web stranice i viber grupe)

Decembar 2025.

  • Priprema i održavanje XXXII sjednice UO Udruženja

(radni datum:29.12.2025.god./ponedeljak/)

  • Priprema i izrada Izvještaja o radu i finansijskog izvještaja za 2025.god.
  • Priprema i izrada Plana i Programa za 2026.godinu
  • Edukacijske aktivnosti Udruženja

(kontinuirano informisanje o svim vrstama edukacija potencijalno bitnim članovima Udruženja i to putem web stranice i viber grupe)

(izvod iz Statuta Udruženja /integralni tekst/)

CILJEVI I DJELATNOSTI

UDRUŽENJA PRIVREDNIKA “POZITIV”

Prema Statutu Udruženja privrednika “Pozitiv“ (br.33/18 od 26.12.2018.g.), član 9,                                                  ciljevi i djelatnosti Udruženja su:

  • Zalaganje za podizanje privrednog, investicijskog, društveno-ekonomskog, obrazovnog, zdravstvenog, socijalnog, kulturološkog i tehnološkog razvoja;
  • Zalaganje za poboljšanje tržišne ekonomije, za poboljšanje uslova za rad i poduzetništvo, rast investicija i privredne saradnje;
  • Pružanje podrške i zalaganje za afirmaciju, zaštitu i ostvarenje ekonomskih, socijalnih,

kulturnih i drugih ljudskih prava i sloboda;

  • Zalaganje za formiranje etike u poslovnom svijetu, realizacija aktivnosti na podizanju

svijesti o društvenoj odgovornosti;

  • Zalaganje za obezbjeđenje uslova za što kvalitetnije i efikasnije uspostavljanje veza i razmjene informacija između privrednika iz BiH i inostranstva, te unapređenje odnosa između istih;
  • Zalaganje za stvaranje pozitivne atmosfere i okruženja za što lakše, bolje i učinkovitije

ostvarenje razvoja svih grana privrede u BiH;

  • Zalaganje za unapređenje komunikacije i odnosa između privrednika i fizičkih i pravnih lica koja žele ostvariti saradnju sa privrednicima
  • Zalaganje i podrška poboljšanju uvjeta za ulaganja stranih privrednika na cijelom prostoru BiH;
  • Zalaganje za smanjenje siromaštva i rast zaposlenosti, te povećanja opšteg društvenog blagostanja;
  • Zalaganje za razvoj i podsticanje na investiranje u Bosni i Hercegovini u skladu sa zakonom, te zalaganje za razvoj poslovnog ambijenta i uspješnih projekata iz oblasti privrede;
  • Zalaganje za saradnju između privrednika te podrška i koordinacija aktivnosti radi uspostavljanja i unapređenja poslovne saradnje članova Udruženja i pronalaženje rješenja za eventualne probleme u poslovnoj saradnji između članova Udruženja;
  • Zalaganje za zaštitu prava privrednika članova Udruženja i pružanje pomoći te zastupanje i zaštita interesa članova Udruženja u cilju unapređenja kvaliteta poslovne saradnje;
  • Organizovanje sastanaka privrednika i zajedničko iznalaženje rješenja, u skladu sa Zakonom, za probleme koje prate privredne subjekte;
  • Pomoć u pružanju pravne, ekonomske, tehničke i drugih vrsta pomoći domaćim investitorima i privrednicima, potrebnih u postupku osnivanja i registracije poslovnih subjekata, sukladno Statutu i Zakonu;
  • Organizovanje tečajeva/kurseva raznih vrsta, radi edukacije privrednika i ostvarivanja ciljeva utvrđenih Statutom Udruženja, u skladu sa Zakonom;
  • Pružanje svih vidova materijalne pomoći članovima Udruženja kojima je pomoć potrebna, u skladu sa Zakonom;
  • Zalaganje za razvoj kulture dijaloga i saradnje te jačanje svijesti o važnosti razvoja poduzetništva, investiranja i privrede;
  • Pružanje pomoći i podrške razvoju nauke i obrazovanja s posebnim akcentom na edukaciju iz oblasti privrede, investicija, domaće saradnje;
  • Pružanje savjeta privrednicima i u tom cilju angažiranje stručnjaka i saradnika raznih profila i zanimanja, u skladu sa zakonom, a radi ostvarivanja ciljeva utvrđenih statutom;
  • Organiziranje edukativnih seminara za privrednike, okruglih stolova, debata, kreativnih radionica, savjetovanja, tribina, simpozija, konferencija, kulturnih i drugih manifestacija, sajmova, izložbi i donatorskih večeri, a sve u skladu sa Zakonom i Statutom;
  • Obavljanje humanitarne aktivnosti u cilju podrške i prikupljanja pomoći ugroženim kategorijama stanovništva, kao i druge humanitarne aktivnosti koje za cilj imaju smanjenje siromaštva i poboljšanje uslova za život i rad;
  • Izdavanje časopisa, brošura, letaka, biltena, kataloga, knjiga i drugih publikacija, u skladu sa Zakonom a shodno ostvarivanju ciljeva utvrđenih Statutom Udruženja;
  • Omogućavanje upoznavanja i zbližavanja poslovnih ljudi u BiH;
  • Zalaganje za razvoj društveno-ekonomske svijesti te organiziranje aktivnosti koje će utjecati na širenje svijesti o poduzetništvu kao i podsticanje privrednika na njihovo stručno edukovanje;
  • Zalaganje za razvoj obrazovanja, zapošljavanja, pružanje podrške razvoju zdravstvene infrastrukture te pomaganje istih kroz realizaciju ekonomskih projekata, u skladu sa Zakonom;
  • Zalaganje za ostvarivanje saradnje sa univerzitetima i naučno-istraživačkim centrima te sudjelovanje u naučnim istraživanjima iz pojedinih oblasti značajnih za rad Udruženja;
  • Podržavanje socijalne, kulturne, umjetničke i sportske aktivnosti, odnosno aktivnosti koje su od društvenog značaja, u skladu sa Zakonom, te zalaganje za razvoj turizma i ekologije;
  • Zalaganje za osnivanje obrazovno-odgojnih institucija kao temeljnog elementa razvoja, te u tom smislu pružanje pomoći i dodjeljivanje raznih vrsta stipendija;
  • Uspostavljanje saradnje sa donatorima i primanje svih vrsta donacija, novčane i materijalne pomoći, u stvarima i pravima, iz BiH i inostranstva, u skladu sa Zakonom i Statutom;
  • Pomoć u promovisanju prirodne, povijesne i kulturne baštine, u skladu sa Zakonom.