Napredna rješenja u kancelarijskom i arhivskom poslovanju

17. Septembar 2024

INTERAKTIVNI SPECIJALISTIČKI SEMINAR

NAPREDNA RJEŠENJA U KANCELARIJSKOM I ARHIVSKOM POSLOVANJU:

UNAPREĐENJE PROCESA I PRIMJENA PRAKTIČNIH METODA ZA EFIKASNIJI RAD U BUDUĆNOSTI

TRANSFORMACIJA KROZ DIGITALIZACIJU I INOVACIJE

-UPOZNAVANJE SA METODAMA EVIDENTIRANJA AKATA (FIZIČKI I ELEKTRONSKI)

-UVOD U UPOTREBU ELEKTRONSKOG POTPISA, PEČATA I FAKSIMILA

STICANJE ZNANJA O TAJNOSTI PODATAKA – PRAVILNO POSTUPANJE I ČUVANJE

Zlatibor 09. – 11.10.2024.

SEMINAR NAMIJENJEN

Svim zaposlenima u institucijama, upravnim organizacijama, službama, sudovima, kao i u javnom i privatnom sektoru, direktorima, menadžerima, rukovodiocima, sekretarima, administrativnim radnicima, sekretaricama, pravnicima, asistentima i asistenticama, obrađivačima predmeta, uposlenim u sektoru računovodstva i pravnom sektoru, te svima koji su uključeni i odgovorni za obavljanje kancelarijskih i arhivskih poslova.

CILJEVI I SVRHA

  • Detaljno pojašnjenje uputstava o kancelarijskom poslovanju (e-Pisarnica)
  • Praktična primjena propisa koji regulišu kancelarijsko poslovanje
  • Upoznavanje sa metodama evidentiranja akata (fizički i elektronski)
  • Definisanje rada sa aktima upravnog postupka – pojam i evidencije
  • Uvod u upotrebu elektronskog potpisa
  • Sticanje znanja o tajnosti podataka – pravilno postupanje i čuvanje
  • Bolje razumijevanje odgovornosti pri korištenju pečata i faksimila

KORIST ZA ORGANIZACIJU I UČESNIKA

Kroz ovaj seminar, učesnici će značajno ojačati svoju ulogu u poslovnim procesima kancelarijskog poslovanja, dok će istovremeno usvojiti niz efikasnih metoda koje će im pomoći da unaprijede svakodnevne zadatke. Posebna pažnja bit će posvećena alatima i tehnikama koje omogućavaju povećanje efikasnosti i efektivnosti u kancelarijskom radu, što je ključno za postizanje boljih rezultata u svakodnevnim poslovnim aktivnostima. Detaljno će im biti pojašnjena uputstva o načinu vršenja uredskog poslovanja u organima i organizacijama, koja regulišu rad kroz primjenu propisa, procedura i savremenih tehnika.

Pored teorijskog znanja, učesnici će imati priliku da nauče korištenje naprednih alata za kancelarijsko-arhivsko poslovanje, što će im omogućiti bolje upravljanje dokumentacijom i arhivama. Ovi alati će im biti predstavljeni uz praktične savjete temeljene na provjerenoj praksi, što će dodatno osigurati njihovu primjenjivost u stvarnim radnim okruženjima.

SADRŽAJ

UPUTSTVA

  • za elektronsko uredsko poslovanje u organima i organizacijama

E-PISARNICA / DMS

  • digitalizacija upravljanja dokumentacijom

PROPISI, NAČELA I EVIDENCIJE

  • elektronski i fizički oblik

ELEKTRONSKI POTPIS

  • primjena u skladu sa propisima

E-ARHIVA

  • procesi pohrane i čuvanja elektronskih dokumenata

PEČAT I FAKSIMIL

  • ovlaštenja, upotreba i odgovornost

REGISTRATURNA GRAĐA

  • kategorije, svrha i značaj uništavanja

ARHIVSKA GRAĐA

  • pakovanje, obilježavanje, smještaj i čuvanje

ARHIVSKA KNJIGA

  • svrha i značaj

TAJNOST PODATAKA

  • vrste i metode zaštite tajni

PREDAVAČ

Azemina Hujdur – Vrhovčić

Voditelj pisarnice i arhive

Preko 38 godina iskustva na administrativnim poslovima u različitim institucijama i organizacijama. Certificirani službenik za zaštitu podataka, sa položenim arhivističkim ispitom, ECDL certifikatom za sedam modula, certificirani sekretar za prijem državnih službenika i uposlenika.

METODOLOGIJA RADA

  • Seminar se temelji na predavanjima i interaktivnim diskusijama/vježbama koje se odnose na procese kancelarijskog poslovanja.
  • Svaki učesnik ima priliku da izloži konkretan problem i dobije prijedlog za njegovo rješavanje.
  • Kroz zajedničke diskusije, razmjenu iskustava i praktične vježbe, učesnici će zajedno pronalaziti rješenja za specifične situacije.
  • Kroz primjere iz prakse, učesnici će lakše razumjeti kompleksne procese kancelarijskog poslovanja
  • Odobravamo popuste za rane prijave i prijave više učesnika iz iste organizacije do 27.09.2024.
  • Preuzmite PDF PROSPEKT seminara sa svim potrebnim informacijma na sljedećem linku PDF PROSPEKT
  • Klikom na LINK otvara se članak gdje imate sve potrebne informacije o seminaru, a na dnu članka imate opciju ONLINE REGISTRACIJE

Broj učesnika je ograničen!

Rezervišite svoje mjesto na vrijeme!

Prijave traju do: 03.10.2024.

Prijave traju do: 03.10.2024.

KVENTUM d.o.o.

Poslovno-edukativni centar

+387 33 621 268

+387 61 307 131

info@kventum.ba ; kventum.ba

KONTAKT PODACI

IZVOR: /www.akta.ba/