Održan 22. Business cafe: U biznisu nema odustajanja, svaki dan je novi izazov
Pokrenuti biznis u Bosni i Hercegovini danas je isto kao skočiti iz aviona, kazala je sinoć u okviru 22. Business cafe održanog u sarajevskom hotelu Evropa, Dalila Fejzagić, vlasnica i arhitektica studija Zidovi iz Sarajeva.
Dalila je mladim ljudima u okviru ovog jedinstvenog dođađaja u BiH ispričala svoju priču. U biznis je krenula 2016. godine sa 100 KM u džepu i vjerom u sebe. Sve se odvilo jako brzo, napustila je firmu u kojoj je radila neko vrijeme i odlučila se krenuti u poduzetništvo. Osnovala je kompaniju “Zidovi” koja se bavi pružanjem arhitektonskih usluga u domenu projektovanja, uređenja interijera, a isto tako i drugih pratećih usluga kao što su inženjering, konsalting, projekt menedžment, kao i izrada 3D modela i animacija za lokalne i internacionalne klijente.
Mladim ljudima je poručila da budu uporni u ostvarenju svojih ciljeva i da ne odustaju. Kako bi došla do cilja, kaže da je bilo jako uspona i padova, međutim uvijek se i nakon pada dizala, što je poenta svakog uspjeha.
Dalila se danas može pohvaliti da pored bh. klijenata ima i one iz UAE, zapadne Evrope, a svoj tim je ojačala i novim kolegama.
Svoju inspirativnu priču sa posjetiocima Business cafea podijelio je i Edin Halilović suosnivač kompanije Lilium digital, kompanija koja pruža usluge od online komuniciranja do kreativnih riješenja, postavki kampanja i izvještavanja.
Njihovu kompaniju danas čini tim od 17 ljudi. Posluju dvije godine na tržištu i za to vrijeme su ostvarili uz pomoć Google Partner statusa preko 300 domaćih i međunarodnih klijenta, uključujući najveće komapnije u BiH po prihodima i broju zaposlenih.
Edin je sa prijateljem pokrenuo biznis bez marke u džepu, ali sa vjerom da je privatni biznis jedini način putem kojeg je on mogao dati doprinos svom individualnom razvoju, svojoj porodici, zajednici i državi.
Edin je poručio na kraju da ne treba imati bojazan stav za upuštanje u privatni biznis, jer svako ko radi bilo kakav posao dobro i savjesno, jeste signal da se trebate baviti svoji biznisom.
“Moja preporuka je da ljudi ulažu u znanje i to funkcionalno. Ne trebaju se brinuti kakvu će diplomu imati na fakultetu, već treba da osluškuju tržište rad, kako bi vidili šta to nedostaje. Mladi treba da uče nove tehnologije, jezike, kako bi bili konkurentni na tržištu rada. Svakako nakon nekoliko godina iskustva u dinamičnim timovima, gdje će dobiti znanje, savjetujem da pokrenu svoj biznis”, kazao je Edin, te naglasio kako vjeruje u mlade ljude koji mogu da budu puno bolji i uspješniji od svojih roditelja, zašto treba vremena i samopouzdanja.
Iz iskustva svoje kompanije kazao je kako u ovoj branši ima dosta prostora za razvoj biznisa.
“Konkurencija je slaba, jer tradicionalne agencije ne žele da ulažu u digitalni marketing. Sa druge strane u kompanijama postoji velika potreba jer sve više vlasnika kompanija razumiju važnost digitalnog nastupa”, rekao je Edin.
Dodao je da kad se krene u privatni biznis nema opcije “odustajanje” tako nešto ne postoji u biznisu i da je svaki dan izazov i priča za sebe i da jedan loš dan ne treba biti signal da trebate odustati od svog posla.
Ovo dvoje mladih ljudi vjeruje da će njihove priče biti inspiracije za pokretanje novih biznisa u Bosni i Hercegovini.
Organizator ovog događaja je Agencija Global Market Solutions koja u okviru Business cafea okuplja vlasnike malih i srednjih preduzeća te sve one koji želi pokrenuti svoj biznis a s ciljem međusobnog upoznavanja i motivisanja za pokretanje još boljih i uspješnih priča.
Poslovni portal Akta.ba jedan je od medijskih sponzora ovog događaja.
Izvor: Akta.ba