Interaktivni seminar: Finansijsko upravljanje i kontrola – FUK
Finansijsko upravljanje i kontrola – FUK je sveobuhvatan sistem internih kontrola koji uspostavljaju i za koji su odgovorni rukovodioci korisnika javnih sredstava.
INTERAKTIVNI SEMINAR
FINANSIJSKO UPRAVLJANJE I KONTROLA – FUK
POPIS, MAPIRANJE I DOKUMENTOVANJE POSLOVNIH PROCESA
PROCESI UPRAVLJANJA RIZICIMA I REGISTROM RIZIKA
PRIMJERI DOBRE I LOŠE PRAKSE UVOĐENJA SISTEMA FUK
PRAKTIČNI PRIKAZI I PREPORUKE ZA UNAPREĐENJE SISTEMA FUK
Neum
29.06. – 01.07.2022.
SEMINAR NAMIJENJEN
Rukovodiocima, pomoćnicima rukovodioca, šefovima organizacijskih jedinica, koordinatorima i članovima radne grupe za FUK, početnicima u procesu uvođenja FUK-a, finansijskim i drugim službenicima te svim zainteresovanim koji žele da se upoznaju sa finansijskim upravljanjem i kontrolom, načinom uspostavljanja i izazovima u uspostavljanju FUK-a.
CILJEVI
- Definisanje obaveza i dužnosti koordinatora za FUK
- Definisanje obaveza i dužnosti članova radne grupe za FUK
- Praktično popunjavanje obrazaca neophodnih za uspostavljanje FUK-a
- Pravilno uspostavljanje strategije upravljanja rizicima
- Razmatranje i detaljno značenje smjernica za upravljanje rizicima
- Razmatranje i detaljno značenje akcijskog plana za uspostavljanje i razvoj FUK-a
SVRHA
- Osigurati obavljanje poslovanja na pravilan, etičan, ekonomičan, efikasan i efektivan način
- Osigurati usklađenost poslovanja sa zakonima, propisima, politikama, planovima i procedurama
- Osigurati zaštitu imovine i drugih resursa od gubitaka uzrokovanih lošim upravljanjem, neopravdanim trošenjem i korištenjem te od nepravilnosti i prevara
- Osigurati jačanje odgovornosti za uspješno ostvarivanje postavljenih ciljeva
- Osigurati pravovremeno finansijsko izvještavanje i praćenje rezultata poslovanja
SADRŽAJ
- Zakonski i podzakonski okvir FUK-a
- Uvod u FUK – teorija i praksa
– pifc – definicija – djelokrug – svrha – osnovne karakteristike
- Najčešći problemi prilikom uvođenja FUK-a
- važnost koordinacije svih organizacijskih jedinica
- Primjena COSO okvira za procjenu i uspostavljanje internih kontrola
- Godišnje izvještavanje o internim kontrolama
– obrazac GI-IK
- Uspostavljanje i sprovođenje FUK-a u skladu sa propisima
- Uputstva za izradu poslovnih procesa
– popisi poslovnih procesa
– mape poslovnih procesa
– obrazac za utvrđivanje i procjenu rizika
– registar rizika
- Praktični prikaz popunjavanja obrasca GI-IK
- Praktični prikaz popunjavanja obrasca za FUK
- Praktični prikaz procjene veličine rizika
- Praktični prikaz popunjavanja Operativnog godišnjeg akcijskog plana
PREDAVAČ
Boris Sesar, dipl. oec. – smjer finansije i računovodstvo
Certificirani trener za teme iz oblasti računovodstva i finansija, izvršenja budžeta i planiranja budžeta institucija BiH. Rukovodilac sektora za budžet, finansijske i računovodstveno – materijalne poslove. Posjeduje radno iskustvo u privatnom i državnom sektoru, kao i preko 10 godina rukovodećeg iskustva na poslovima finansija i računovodstva, a naročito na poslovima vođenja i upravljanja finansijama, finansijske kontrole i izvještavanja.
RASPORED RADA
09:30 – 16:00 srijeda 29.06.2022.
09:30 – 16:00 četvrtak 30.06.2022.
09:00 – 11:00 petak 01.07.2022.
METODOLOGIJA RADA
Seminar je visoko interaktivan, sa iznošenjem problematike sa kojom se učesnici susreću, zajednička diskusija i pronalaženje rješenja za konkretne situacije kroz predavanja i razmjenu iskustava, kao i praktične vježbe za svakog učesnika. Najveći dio je posvećen praktičnim iskustvima i primjerima.
Prilagođavamo se grupi i pojedincu!
Odobravamo popuste za rane prijave i prijave više učesnika
iz iste organizacije do 16.06.2022.
Preuzmite PDF PROSPEKT seminara sa svim potrebnim informacijma na sljedećem linku: PDF PROSPEKT
Klikom na LINK otvara se članak gdje imate sve potrebne informacije o seminaru, a na dnu članka imate opciju ONLINE REGISTRACIJE: LINK
Broj učesnika je ograničen!
Rezervišite svoje mjesto na vrijeme!
Prijave traju do: 22.06.2022.
KNTAKT INFORMACIJE
KVENTUM d.o.o.
Poslovno-edukativni centar
T: +387 33 621 268
M: +387 61 307 131
IZVOR: /www.akta.ba/